Tio sanningar om mig

Haha fick en utmaning av Rexi, på hennes blogg. Såna som cirkulerar på Facebook - fula, jobbiga, dumma. På Rexis blogg passade det.

Here I go
1. Jag gillar inte människor.
2. Jag äter rödbetor direkt ur burken och ketchup direkt ur flaskan.
3. Jag är alltid förvirrad och borttappad.
4. Jag är besatt av Grey's anatomy och kan allt om alla, inklusive koppla ihop alla med sexpartner som röd tråd.
5. Jag får kickar av att kolla på The walking dead.
6. Jag har ett osunt förhållande till mat.
7. Det enda sättet jag vet om för att visa omtanke och kärlek är genom att bråka.
8. Jag är fortfarande mörkrädd.
9. Jag tappar alltid koncentrationen och intresset innan någonting är färdigt.
10. Jag är hatisk mot den enda killen jag nånsin tänkt på som mer än en vän.

Postat av: Rexi

Haha, puss va! :* Måste ju dela med mig av mitt living hell. :D
Awesome sanningar! <3

2013-01-20 / 04:23:21
URL: http://rexibelle.com

Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0