Hej! osv

Hej, kära läsare. Hur mår ni? osv.
 
Inatt spelar det ingen roll vad jag gör, jag kan inte sova i alla fall. Mitt huvud är helt fullt, "det kallas att tänka, just go with it!" Jag har skypat hela kvällen och tittat på "titta på det här och försök att inte gråta"-videor så nu är jag helt blödig. 
 
Jag har tre inlämningsuppgifter, en hemtenta, ska läsa en bok och skriva ett referat sen är skolan slut, kan ni förstå det?! Sen har jag sommarlov i tre och en halv månad, det ska bli så skönt. I två veckor. Sen klättrar jag på väggarna igen. Utöver det har jag sms-spammats. Så roligt har jag när jag inte kan göra någonting annat än att vara hemma.

Postat av: Matte från Höganäs i Skåne

menade du mig? / Westman från Höganäs i Skåne

Svar: Jag menade dig, ja. Westman från Höganäs i Skåne
violentlove.blogg.se

2013-07-08 / 09:14:46

Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0