Andra advent

Jösses vad fort tiden går nu, det är helt sinnessjukt! Om två veckor är det julafton och om tolv dagar ska jag köpa ALLA julklappar. INTE KUL HAR IDÉTORKA!!
 
Hade så sjukligt svårt att sova inatt, trots att jag tog nattens förnödenheter. Gled in i någon form av sömn strax innan fem och klockan arton minuter över fem ringer telefonen. Mm, vem är det som ringer tror ni? Kudden så klart. Jättefull kille. Det är dålig täckning ute på landet så elva gånger ringdes det på en timme, halv sju kunde jag somna igen, efter ännu mer nattliga förnödenheter. 
 
Nu har jag varit hemma hos Julia och David, ätit pepparkakor och druckit varm choklad. Dom är så mysiga! Vi pratade lite om tentan och så. Nu spamm-spelar jag Quizkampen och jag bara förlorar. :'(
Förut spelade jag ruzzle mot kudden, han tog dock bort det för han bara förlorade. :'(
 
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0