Antagningen till universitetet i vår

Jag bevakar antagning.se för jämnan nu, det är bara några dagar kvar till jag får se ifall jag kom in. Än så länge måste jag säga att det ser riktigt, riktigt bra ut!
 
Jag har inte varit så produktiv som jag kanske skulle vilja varit men jag har i alla fall skickat in den sista uppgiften så jag kan avsluta ännu en delkurs. På fredag avslutar jag en till vilket betyder att jag BARA har två delkurser kvar. I den ena har jag en tenta om en och en halv vecka och i den andra har jag en stor presentation efter jullovet, i en riktig föreläsningssal. Med mikrofoner. 
 
Här är mitt nattfika:
 
Det ser jätteäckligt ut jag vet, det är det inte. Nu ska jag borsta tänderna, kasta i mig nattens förnödenheter, smsa lite med kudden och sen sova. Ha det jättebra gullisar, puss!


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0