Dagen före dagen före nytt år

Jag har knappt kunnat röra mig dom senaste timmarna och fortfarande kan jag knappt röra mig, jag skojar inte. Har tränat idag, simmade 1,15km (tror jag att det blir, 46*25) idag. Utan uppvärmning, bra och smart. Ville bara berätta vad duktig jag är! Funderar att träna imorgon också, om träningsvärken (som redan är här) lägger sig, just nu vill jag bara kräkas på vatten, badkläder och klor. 
 
Imorgon är det nyårsafton, jag ser inte alls fram emot det. Jag har tre klänningar och två andra outfits jag kan ha på mig men den klänningen jag helst vill ha är typ för kort. Böjer jag mig ner eller går åker den upp och jag visar rumpan. En hit för alla utom mig!! 
 
Var tvungen att installera om mitt virusskydd för det bara försvann från datorn. Nu är det halvfärdigt och verkar inte komma någonstans. Då är det dumt att vara inne på internet, tänker ni säkert. Nä, alla skydd är på, det är virusscanningen och den dagliga sökningen som fortfarande uppdateras. Hatar telia. Fitt-telia. 
Typ det godaste som finns!!


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0