mjukisar och red bull

Hejhej hallå! Idag hade jag min första tenta och det var... jobbigt, svårt och hemskt. Förbannar och fördömer alla tentor i hela världen idag. Inte nog med att tentan var piss, jag skulle köpa godis och red bull inne på ica efter tentan så jag ska ta ut pengar. Sätter in kortet, slår koden och hur mycket pengar jag vill ta ut, tar kortet och går. Pengarna då, tänker ni. DOM LÄMNADE JAG ÅT SITT ÖDE I BANKOMANTEN. Någon tog dom, haha. Ingenting fungerar som jag vill.
 
Ringde och väckte världens bästa vän idag och pratade i två timmar. Sen har jag sovit och ätit pizza, är helt slut igen nu. Har dragit på mig mjukisar och öppnat red bull, nu ska jag kolla på Grimm!


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0