Ny blogg

Kände att det var dags att byta bloggdomän, göra en ny blogg och börja om lite från början. Jag har bloggat här förut, för flera år sen, så nu var det dags igen. Har pillipillat på designen i fem timmar, jag skojar inte. Blogg.se är tydligen full av buggar och jag har trott att det är mitt fel och börjat om från början. Det finns en del smågrejer som avstånd mellan rubrik och länkar, färger och så vidare som ska ändras men nu orkar jag inte mer, som ni ser kan vi inte heller se länkarna under arkiv i menyn (inte jag i alla fall), det är inte mitt fel. Jag skyller på blogg.se.
 
Så, hejdå devote.
 
Och hejhej blogg.se ännu en gång. Jag hoppas att jag ska trivas. Är dålig på att hålla bloggar igång, speciellt nu så vi får se hur länge jag orkar.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0