Reflektionsuppgift - konsten att övertyga

Ligger på sängen och är helt slut nu, det var en lång och ibland rätt jobbig natt så nu vill jag BARA sova. Nu kan jag inte sova, får inte för min fruktansvärt positiva, hurtiga och ÄLSKVÄRDA lärare i kursen tala har gett oss en reflektionsuppgift att skriva och sen presentera den muntligt. Jag ska få ner hur man bäst skriver ett argumenterande tal och hur man övertygar sina åhörare i förhållande till deras tankeställning om tesen du tar upp. Inte så så svårt kanske, den ska vara på tre sidor och det borde ta max en timme men.. JAG VILLE JU SOVA. 
 
Så här mycket har jag gjort:
Så jag har ungefär allting kvar. Känns bra, att ordbajsa på bloggen är mycket roligare. Och att spela Farmville 2 på Facebook. Nej nu måste jag sätta igång, det här håller inte.
.
Puss.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0