Skal till iPhone 4s

Jag har köpt många skal och en hel del skyddsplast till min älskling. Skyddsplasten var dålig och jag är urless på mina skal så nu sitter jag här UTAN skyddsplast både fram och bak och med VÄRLDENS fulaste silikonskal. Klickade mig in på fyndiq.se för att hitta nya skal och jag hittade två. Eller tre kanske.
Fastnade för det första skalet, vill ha det!! Men jag kommer inte åt mina pengar förrän någon gång i början av nästa vecka så det kommer vara slut. Sen har jag svårt att bestämma mig för om jag ska beställa det svarta eller det rosa skalet. Det svarta är smidigast, tröttnar inte lika lätt på den färgen MEN de flesta av mina skal är redan svarta. Hjälp mig?


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0