Skriv din rubrik här

Godmorgon, eller något. Vaknade runt tolv och har legat i sängen och kollat på serier sen dess, borde egentligen plugga känner jag. Jag har ett grupparbete jag måste finslipa på, jag måste dessutom skriva en reflektionsuppgift på tre(!!) sidor. Jag sitter uppe halva natten och gör det istället, som det brukar bli när jag måste göra något stort i skolan.
 
Igår var.. en upplevelse! Det var kul men jag ångrar ungefär sexhundrasjutton saker och jag träffade på världens skummaste kille. Jag blev av med min plånbok också. Jag tackar den personen som förmodligen tog den ödmjukast. Jag förstår att tjugo kronor, ett utgånget busskort och några småpengar är livsnödvändigheter som du inte hade själv. Ok, det är väl inte hela världen kanske. Jag har spärrat mitt bankomatkort och pengarna är bara petitesser men jag hade mitt bibliotekskort, ett passerkort, typ till skolan och ett träningskort som jag måste spärra och fixa nya nu.  
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0