Snö, snö, snö

En dag ska jag damma av systemkameran, som jag inte använt på ett år nu, och gå ut och fotografera snön och alla träd och ljus. Uppsala har haft en ljusfestival going on som jag typ missat. Det är sjukt fint på kvällarna nu, det såg jag när jag och Hanna gick och letade efter V-dala. 
 
Det går sjukligt bra i skolan just nu, känns lite dumt att det är snart är slut dock. Jag gillar ju min klass! Hade tre redovisningar idag; en debatt, ett tal och en gruppredovisning. Debatten gick så bra att min lärare fnissade, fick högsta betyg på talet och våra lärare sa att det vi "forskat" fram var en stabil grund för en c-uppsats! Så nu har jag nog den bestämd, sparar materialet till svenska c-kursen. 
 
En tenta nästa vecka och sen sportlov jullov, sry. YES.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0