Supppp

Jag har absolut ingenting att skriva om, har inte någon lust att skriva heller för jag är på skapligt dåligt humör.
För att:
- jag är jättetrött.
- jag är på dåligt humör.
- jag sov en stund förut, hur jävla smart är det?
- jag är stressad inför tentan.
- jag kommer inte klara tentan.
- jag väntar på mail från posten som jag aldrig fick idag.
- jag skickade ett till mail till posten och jag fick inget svar på det heller.
- handelsbanken suger.
- jag kommer inte åt mina jävla pengar.
- jag har rökt fyra cigaretter sen lördagsnatt förra veckan.
- jag vill veta om jag kommer in på universitetet.
- det är en sån himla julklappsstress hela tiden.
- jag väntar på ett par skor som ALDRIG kommer.
 
Finns fan ingenting bra med idag. Jag och Hanna bölade över tentan i ett par timmar idag sen har jag flängt runt mellan hemma, skolan, hemma, möte och hemma igen.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0