The sceleton key

Jag har gått och småätit hela kvällen nu, måste sluta för jag känner mig fet och över...fettig. Äcklig, känner jag mig! Jag har krypit ner i sängen och det är the sceleton key på tv, trodde att det var något i stil med butterfly effect eller något men icke. Detta är en skräckis. Vet inte om jag vågar se den ensam och kudden är i Norrtälje... Norrköping och svarar segt för att han ska spara batterier = inte så bra skräckis-sällskap. 
 
Varför åker man till Norrköping?
.
För att jag uppmuntrade honom, BRA JOBBAT SANNA.
 
Om fyra dagar kommer antagningsbeskedet till universitetet, kommer jag inte in blir jag arg. 
Såg det här förut förresten
Vad f...n är det här? Har någon MMS:at ett textdokument och sagt att denne älskar mig?


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0