Tisdag

Ibland känner jag att vissa människor faktiskt ÄR som tunga, stora, feta moln på himlen. Och när dom försvinner ser allting lite ljusare ut. Jag känner mig bättre, jag mår bättre. Istället för att hela tiden ha i bakhuvudet vad som sagts kan jag slappna av och känna att jag gjorde fel, för det gjorde jag. Men det är inte jag som har gjort bort mig.
 
Det kommer säkert att pratas jättemycket, tog inte många timmar innan andra visste delar av historien. Jag säger som jag alltid har sagt: det finns verisoner av sanningen. I det här fallet; min, hennes och den riktiga sanningen. Nu är det förhoppningsvis slut på lögner och annat omoget, försök till manipulation (som för övrigt inte fungerade), spel och falskheter.
 
Jag har pratat med J i telefon några timmar, gjort upp lite nyare nyårsplaner, bestämt för hur jag ska göra över julen och mellandagarna och smsat telefonen varm med kudden. Nu är jag jättetrött och ska gå och borsta tänderna. Jag hoppas att eran kväll varit bättre än min, godnatt!

Postat av: Sara

sanna så fin!! :)

Svar: DU är fin :)
violentlove.blogg.se

2012-12-05 / 17:33:11
URL: http://pedersenpictures.blogg.se/

Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0