Välkommen hem Sanna

Jag stod innanför min egen ytterdörr klockan halv tre idag efter tre dagar hos tjocka släkten i Sundsvall. På söndagskvällen bjöds det på kinamat med min morfar, fyra av mina kusiner (har fem i Sundsvall, en av mina mostrar och hennes unge + pojkvän var inte med), min mamma och pappa och lillebror, två av mina mostrar (har som sagt en till moster men hon och hennes familj var inte med), deras män och våra tre kusinbarn plus hennes pojkvän. Som vanligt när hela släkten träffas blir det högljutt och kackligt, men det var mysigt. 
 
I måndags var det julafton och jag vaknade med en nedrans förkylning, det var kul. Sov så jag missade Kalle och alla bortklippta scener. Mina mostrar sprang fram och tillbaka och lämnade en del paket. Sen åt vi, öppnade paket, kollade på Karl-Bertil Johnssons jul, öppnade paket igen, kollade på Svensson Svensson-filmen och sen åt vi frukt, kex, ost, ostkaka osv. Sen sov vi, en lugn dag.
 
I tisdags (igår då) var jag först på mellandagsrean och sen på kvällen träffade jag Oscar och Caroline. Vi såg "berättelsen om Pi" i 3D och hamnade på andra raden. DET VAR INTE ALLS KUL FÖR NU HAR JAG NACKSPÄRR!! Var tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom att min buss gick tidigt idag. Somnade till första säsongen av Pokémon, inte alls fel.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0