Och där tog tiden slut

Jag har haft det lite halvlugnt i skolan ett tag, jag har kunnat skjuta upp allt plugg till nästa dag utan att någon har blivit lidande. Detta slutar idag, BIG TIME. Nu sitter jag här och skriver på en b-uppsats samtidigt som jag skriver på tentan, det här går bra nu! Som att det inte vore nog så är det min födelsedag idag! Telefonen har gått varm och min facebook håller på att svämma över - så mysigt!
 
Eftersom jag visste hur stressad denna vecka skulle bli så firade jag och min familj födelsedagen igår med en brunch, det var hur mysigt som helst! Fick nutellamackor, pastasallad och köttbullar med grädde (det sistnämnda var inte medvetet, jag trodde att det var gräddfil). Jag fick bland annat en soffa och pengar, och idag fick jag världens sötaste smycke till ett armband av min lillebror!
Nu skriker min tenta på mig! Grattis på födelsedagen, Sanna. Puss


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0