Uppehåll

Nu har jag haft ett blogg-uppehåll för det behövdes, inte för att min blogglust har kommit tillbaka eller så men jag kände att eftersom folk fortfarande läser varje dag tänkte jag uppdatera dessa stackare! Det har varit ganska mycket i skolan och än är det inte slut, jag har en b-uppsats, en större redovisning, ett grupparbete, en gruppredovisning, två individuella uppgifter, en kompletteringsuppgift och två tentor kvar. På en månad! Det var mycket mer än vad jag tänkte mig, jäklar....
 
I alla fall, idag var vi (jag, min klass + några andra och en lärare) i Stockholm, vi hälsade på Språkrådet! Jag kände mig som en åttaåring på studiebesök; det fattades bara reflexvästar och ett rep att hålla i. Allting började med att några gick fel så medan hon gick och hämtade dom fick vi åka dit, HELT ENSAMMA!! Vi är stora barn nu, mm! Efter det var det en timmes klagande från föreläsaren om för lite pengar och för mycket att göra och inte tillräckligt med tid osv, osv.
 
Sen åkte jag hem och pluggade lite, nu är jag jättetrött och vill sova!
mindfuck.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0