there are things i can not do

Har haft så sjukligt ont i magen hela dagen, knappt så att jag vågat röra på mig. Nu har jag petat i mig pizza, godis och kladdkaka så nu är allting bra igen. Eller så. Mötte upp B för att prata med henne en stund. Ungen kommer dyngfull. Utan jacka, det var flera minusgrader ute??? Annars har jag bara kollat på filmer och pratat med PCJ! Det är konstigt, förstår mig inte riktigt på "dragningen" vi har till varandra. Och jag tror att om vi inte pratar om sånt som har hänt den senaste tiden så lurar vi bara oss själva, att vi skulle kunna ha någon form av vänskaplig relation.
 
Jag är på så kasst humör, PMS möter livskris ungefär. Vill gråta men det går inte, det kommer inget. Nu kom h*n tillbaka, hejdå!
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0