Ingen rubrik osv

VAD HÄNDER, ALLA FANS!!! osv. Det händer inte så mycket i mitt liv, inte för att det någonsin har gjort det men nu händer det i alla fall ingenting. Nothing, nooo....thiiingggg.....
 
Det här har jag gjort dom senaste dagarna:
  • hoppat längdhopp över alla mattor i huset
  • stökat ner
  • städat upp
  • stökat ner igen utan att städa upp
  • duschat
  • spelat wow
  • hoppat i sängen
  • slagit huvudet i taket
  • känt mig lång för att jag slog huvudet i taket
  • åkt rutschkana ner för trappan
  • pratat med Patricia
  • spelat wow
  • tittat på fjantiga kärleksfilmer
  • gråtit till fjantiga kärleksfilmer
  • spelat wow
  • träffat kompisar
  • spelat wow


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0