Mm, läs om ni törs!!!11

1. Läggning? 
killar <3333

 

2. Intresse?
supa, knarka, inget mer.

 

3. Röker, Dricker?
ja, ja annars dör jag väl?

 

4. Utseende?
jag ser u som en tolvåring.

 

5. Vad e de dummaste du gjort?
har massa att välja på, watch out we got a badass over here. HEHE

 

6. Vad skulle du villja ha just nu?
pizzasallad.

 

7. Bra i sängen?
ja.

 

8. Bär du vapen?
mm, mina nävar.

 

9. Isånnafalll varför?
är ba häftig.

 

10. Skulle du villja byta kön?
ett litet tag.

 

11. Rasist?
nä.

 

12. Homofob?
nej.

 

13. Straithofob?
ja <33

 

14. Kändiskärlek?
Nathaniel Archibald.

 

15. Hemlighet?
petar i näsan.

 

.

.

.

.

.

LOL WTF BBQ JK, det är ingen hemlis

 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0