Sommarlov

Imorgon publiceras resultatet på antagning.se, jag vill skratta och gråta och kräkas på samma gång. Heja, heja, heja! Det innebär dessutom att mitt sommarlov snart är slut så det gäller ju att ta vara på det som är kvar.
 
Igår var jag utanför Stockholm hos B och P med dom tre J:na och Sammy, hehe. B och P sitter ihop och är inte längre två självständiga människor, dom är en enda och går under namnet BP. Det var en mycket intressant kväll som började inte alls så kul. Någon tog min plånbok med min biljett i. Så jag missar mitt tåg. Sen satte jag mig på fel tåg. Sen höll jag på att missa mitt tåg igen. Annars var det askalas och ..spännande. Nu skriker min säng efter mig så puss säger jag och spindelmannen.

Jag är sne :PPP
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0