Gossip girl

Jag har dumpat Grey's Anatomy för Gossip Girl nu (Jäklar Vad Fult Det Är När Man Börjar Varje Ord Med Stor Bokstav, Dö). Det är mer roligt drama och Blair & Chuck har snott mitt hjärta. Ångrar att jag skrev det där, så j*vla mesigt men dom är så fina tillsammans. Vill också ha en grabb som Chuck; som är badass och elak och äcklig till han träffar mig och blir mesig och romantisk och köper dyra, fina halsband till mig på min födelsedag. Någon som skulle göra allt för att jag inte ska vara orolig och som köper mina favoritkakor och som kliar mig på ryggen och matar mig med glass. Inte för att jag tror att Chuck gör så med Blair, men jag vill ändå ha en sån kille.

 
<3
 
Ps. jag tänker inte bli tagen förgivet en gång till, just so you know. (usch vad töntigt att skriva hemliga meddelanden i en öppen blogg för alla.)
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0