Snodd

Vilken dialekt är sexigast? värmländska.
Har du en kändiscrush? Chace Crawford <3<3
Vad äter du helst på morgonen? jag äter inte frukost.
Är du aktiv på facebook? jag är alltid inne men använder den sällan till annat än spel.
Har du några fiender? yh. finns väl en person jag "tävlar mot". som jag inte tycker om alls.
Gillar du korv? nej, bara fotbollskorv med ketchup.
Vart är din mobil när du sover? precis bredvid sängen.
 
Favoritsiffra? 7
Favoritdryck? Fanta eller mjölk.  
Favoritfärg? mörkblå.
Favoritmat? hambugare från o'learys och quorngryta. 
Favoritgodis? saltlakrits och sura hallonshots.
Favoritsmak? blåbär. 
Favoritlukt? nyklippt gräs. 
Favoritfilm? crazy, stupid, love.
Favoritlåt? Pentatonix - Angels we have heard on high.
Favoritstad? karlstad ochhhh göteborg.
Favoritland? som jag har varit i? Mallorca eller Barcelona (vet att det inte är något land).. nej, Frankrike!.
Favoritårstid? mellan våren och sommaren när det pirrar som mest i magen och det är fullt av grus överallt.
Favoritband? vet inte.
 
Är du singel? jajemen.
Är du en romantiker? nej, tycker sånt är fjantigt. händer väldigt sällan!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, attraktion möjligtvis. there is a differens.
Är du kär just nu? jag känner något för någon, ja.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? inte ens när jag var mindre.
Vad gillar du för stil på tjejer/killar? söta, humoristiska, intelligenta med blåa ögon och som luktar gott.
När var senaste gången du grät? minns inte längre.
När hade du sex senast? men alltså snälla.
 
Har du några piercingar? tre stycken. 
Hur ser den perfekta morgonen ut? vakna, promenad, duscha, äta och åka till skolan.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? det har jag.
Hur längesen var det du träffade din mamma? igårkväll.
Hur länge sen var det du träffade din pappa? samma som med mamma.
 
Vad har du gjort idag? vaknat, kollat på Grey's Anatomy, ätit lite.
Har du varit glad idag? ja! sol ute.
Vad ska du göra nu? klä på mig och möta Julia.
Har du gjort något dåligt idag? nej, vad skulle det vara?.
Vad händer imorgon? träna, plugga och sen får vi se vad kvällen bjuder på.
 
Hur mår du just nu? helt okej!
Är du hungrig? nej.
Vad är klockan just nu? 11.04.
Vem ringde dig senast? Patricia.
Vem sms:a dig senast? Patricia, HEHE.
 
Vad gör dig glad? vänner, mina klasstjejer, träning, sommarkvällar, skor och kläder.
Vad gör dig ledsen? sorgliga filmer.
Vad vill du helst göra just nu? träna!


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0