Tredje gången gillt

Efter fyra dagars träning började mina ben bli gelé och jag kunde inte sitta på toaletten ordentligt, så idag tog jag min välförtjänta lediga dag. Imorgon är det dags att plåga sig själv igen och jag ser fram emot det! 
 
Nu har jag kollat på hela Breaking dawn part two tre gånger och smådelar ur den hela tiden. Jag kan inte sluta, jag vill att det ska komma en till fiiiilm! Det här var lätt den bästa filmen av alla fyra (det är fyra filmer va?) och jag fnissade, skämdes, rodnade, grät och fick adrenalinkickar omvartannat. Det enda jag inte gillade var det lite mesiga slutet, hade varit roligare ifall fighten var på riktigt. (Förlåt för möjlig spoiler btw, skyll er själva som inte sett den än).
 
Ps, hur j*vla fin är inte han??? Vill äta upp honom, mums. Snälla bli min, Erik Odom.


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0