29-30/11 - 13

Fredag: igår svek min kropp mig, på det värsta tänkbara sättet som finns. När jag mådde bättre belönade jag mig med att spendera kvällen i mjukisar och raggsockor tillsammans med J - igen. Den här gången gjorde hon pizza till oss, skämde bort mig med choklad och som att det inte räckte bakade vi cupcakes! Frostingen smälte och allting blev kladdigt men har sällan ätit bättre!
 
 
Lördag: spenderade dagen med att repetera semantik och pragmatik inför en liten omtenta nästa vecka! Det är askallt ute, nästan snö. Jag har lagat mat, krypit upp i sängen, även nu med mjukisar och raggsockor, och nu ska jag kolla på The big bang theory! Det blir en lugn hemmakväll med böcker och te, tror jag! Perfekt kväll.
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0