fredag - lördag

 
Jag har haft de bästa tjugofyra timmarna på väldigt länge! Bella och Petter hyrde en bil och tog med sig mig och Jonas till Borlänge för att kolla på ................ HOFFMAESTRO! Och det kan ju ha varit bland det bästa jag någonsin gjort, allting var så perfekt!
 
Förfesten började i bilen för alla utom Petter som körde, och fortsatte på hotellet med bastu och pool! Jag drack tre cider på krogen och bara vatten efter tolv. Var nykter när dom kom ut på scenen men det gör inget, slår vad om att allting blev mycket bättre pga det! 
 
Fick vatten i ögat och en tant hoppade sönder min högertå men det var så värt det för Nils (Tull, kallas Melo) blinkade åt mig!!! Nu är vi kära och ska snart gifta oss! 
 
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0