Paradise hotel 2013

Jag måste skriva det obligatoriska "Paradise hotel 2013 finalen"-inlägget, som alla andra. Och uttrycka mitt obeskrivliga internethat gentemot Jesper "Jeppe" Johansson. Han är bara en äcklig, liten människa med många psykopatiska drag. Tycker ärligt talat synd om varenda människa som måste andas samma luft som honom. Aina är min favorit och jag tyckte så synd om henne när jag såg hennes blick efter att Jeppe slängde kulan i marken. 
 
"Aina förtjänar inte pengarna", säger han och tycker att alla andra gör det. Och han påstår att han är spelaren och resten är spelpjäser, hur han är Paradise hotel. Förstår inte ens hur någon skulle vilja vara "Paradise hotel"...
 
Även jag hoppas att han dör ensam efter detta, mvh tar spelet personligt
 
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0