jag saknar dig.

Ibland stöter man på människor som gör ett större intryck än andra; som förändrar något, gör livet ljusare, gör mig gladare. Jag träffat på några få såna människor och jag är så glad över att de allra flesta finns kvar i mitt liv och gör det bättre!
 
Men sen finns det några som inte finns kvar för att universum ger och sen tar tillbaka. A och M, världens finaste människor. De har etsat sig fast i mitt hjärta och jag saknar varje dag. Hela tiden. Det går inte en dag utan att jag tänker på och längtar efter dem. Jag önskar att saker var annorlunda. Jag önskar att det gick att spola tillbaka tiden och göra saker på ett annat vis. Förlåt för allting som hände, och för allting som inte hände, förlåt för allt jag gjorde.
 
  
 
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0