varför elektronik inte borde finnas

Spenderade ca hela kvällen igår med att omformatera min gamla dator, jag har aldrig gjort detta så tog varenda återställning som fanns. Idag har jag spenderat ca hela dagen på att formatera ett USB-minne så jag kunde installera windows 7 på den. Klockan är elva och jag har inte kommit någonstans alls, den står bara och laddar med 0 %. 
 
Jag ska verkligen inte beblanda mig med elektronik, allting går bara sönder - eller så blir det fel. Nu har alltid bara blivit fel och jag gråter. Det är tur att jag har något som har hållit mig i handen genom hela processes och som hjälper mig med hur jag kan göra och så vidare! Tack, tack, tack <3
 
Ps skitdator ds
Ps2 skit-windows 7 ds2
 
Edit: 
Efter att ha formaterat två USB-minnen och testat två olika operativsystem gick det att installera. Sen skulle datorn reparera någonting. Det mest spännande som har hänt oss båda en söndagsnatt uppenbarligen!!
 


Kladda lite här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0